Не виходить сплатити банківською карткою на сайті?

Якщо у вас виникли певні труднощі під час оплати банківською карткою через Особистий кабінет, ми рекомендуємо звернутися до служби підтримки банку, в якому була видана картка, для уточнення інформації щодо:


  • встановлених вашим банком лімітів на грошові операції в Інтернеті по карті, за допомогою якої ви намагалися здійснити оплату;
  • встановлених вашим банком лімітів по карті, за допомогою якої ви здійснювали оплату, на кількість транзакцій на день.

Якщо такі ліміти було встановлено, необхідно тимчасово зняти їх за допомогою співробітника банку, в якому було видано вашу картку.

Після зняття банком вищезазначених обмежень, ви можете повторно здійснити платіж через Особистий кабінет. Кошти будуть переведені на наш рахунок миттєво.


Важливо! Деякі українські банки та платіжні системи встановлюють певні ліміти на кількість невдалих транзакцій на день, тому ми радимо не намагатися повторно провести платіж, не здійснивши при цьому ніяких змін. Якщо перша транзакція була невдалою, одразу зверніться до служби підтримки банку, в якому було видано картку.

Повернутися до списку
До сплати Меню

Увійти

Особистий кабінет
Увага! Цей веб-ресурс використовує технологію Cookies. Ви можете налаштувати опції свого браузера, якщо не бажаєте отримувати файли Cookies. Детальніше про Cookies в Положенні про конфіденційність